tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kasvihuoneessa

Nyt on lämpöä riittänyt ja sen kyllä huomaa kasvusta. Olen saanut pari vuotta sitten jättitomaatin, josta otin siemeniä. Ne ovat tosi suuria ja meheviä ja makeita. Nyt minulla on monta tainta lasihuoneessa ja kyllä aika jättiläisiä on tulossa.
Minulla on tapana koota rännivettä, se tapa on peräisin lapsuudesta, mummu kun aina kokosi sitä ja varoitteli, ettei saa haaskata vettä. Mies vähän hymähtelee minun touhujani, kun letkusta vettä saisi paljon helpommin. Nyt sitä rännivettä on riittänyt.

Ensimmäiset "omat" tomaatit on maisteltu, kyllä oli hyväääää!!!

Tein muovihuoneeni edustalle uuden kivetyksen, ehkä pitäisi vielä muutama laatta ostaa. Paprikat jo siellä valmistumassa. Olivat jo valmiina alut ostaessani taimet puutarhalta.

Lupasin vielä tuosta jousijalasta kuvan.

2 kommenttia:

  1. Komeita tomaatinalkuja. Minulla on vasta pienet raakileet kirsikkatomaateissa, tänä vuonna en isoja laittanutkaan, kun en ole niitä oikein saanut onnistumaan. Hyvää juhannusta sinulle!

    VastaaPoista
  2. Oma kasvattamia ei mikään voita, maussa. Minulla ei vielä pitkään aikaa ole maisteltavaa.
    Mutta kai joskus.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttavat minua:)

Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Tunnustus Eijalta

Tunnustus Eijalta
KIITOS!

Kiitos Eijalle

Saatu Tainalta ystävänpäivänä 14.2. KIITOS!


Hae tästä blogista

gallery

Quilting Gallery Logo